Ik denk het niet.De meeste tv-series zijn lichtvoetig en komisch en het zorgt voor amusement.Het moet natuurlijk niet je normale sociale leven in de weg staan of dat je de hond niet meer uitlaat omdat je liever tv kijkt.Overdaad schaad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

kan zeker, als het buiten komen en realiteitszin tegen werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is alleen maar leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou,, denk van niet. Daar leer je ook dingen uit. Maar niet altijd. En ja, het is ook leuk om ernaar te kijken xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt er van af hoe je kijkt. Als je kijkt alsof je een recensie moet schrijven is het zelfs heel gezond voor je geest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zolang je niet denkt dat t een getrouwe weergave is van het echte leven, geniet ervan, en dan zal je gezondheid er niks onder lijden
anneliez
13 jaar geleden
Ik denk dat het aan de serie ligt. Iets educatiefs of domme reality tv op MTV. Het is een groot verschil...