Ik heb perongeluk nagellakremover omgegooid clakbij de gootsteen waar het terecht in is gekomen, is dit schadelijk voor andere?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voor andere wat!?!? Je bedoelt het milieu? Fijn is het niet voor het milieu, zou het wel flink verdunnen(het lost makkelijk op in water) door een tijdje de kraan te laten lopen... verder is er niks aan het handje.

Antwoorden (1)

Nee hoor, dat kan geen kwaad. Er gaan wel gekkere chemikalien door de gootsteen, en niet eens altijd per ongeluk. Nagellakremover is tegenwoordig niet eens meer altijd (pure) aceton. Een goed naspoelen en het leed is geleden. Voor zover ik weet test het niet eens het materiaal aan. (Beter omgooien op het aanrecht dan op een houten of formica tafel).

Voor het milieu is het natuurlijk niet zo goed, maar daar komt het TOCH wel in terecht, of het nu via de gootsteen is , of van je nagels verdampt of via de watjes die je wegggooit.

Toegevoegd na 56 seconden:
Oh, ik zit in de foutenmodus vanavond niet normaal meer.....

Even goed naspoelen. het TAST niet eens het materiaal aan.