Het antwoord is nee, zie hier een soortgelijke vraag met wat antwoorden:

http://www.goeievraag.nl/vraag/mogelijk-gehypnotiseerd-open.7136
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zover ik weet niet. In essentie is alle hypnose zelf-hypnose. Je moet juist een sterke wil hebben om gehypnotiseerd te worden.

En je bent er altijd zelf bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat is onmogelijk. Zoals bij alle paranormale zaken geldt dat je er zelf voor open moet staan, anders zal het niet lukken, omdat je het blokkeert. Als iemand bij een paragnost is en hij stelt een vraag over jou terwijl ze niet om jou toestemming gevraagd heeft zal de paragnost door krijgen dat de vraag niet beantwoord mag worden. Dat is de weet van het universum.