Hoe kan het dat mijn buikvet niet verdwijnt, ondanks ik wel gewicht heb verloren?

Hallo allemaal,
Afgelopen 14 maanden ben ik gezonder gaan leven en veel gaan sporten. In totaal ben ik hierdoor 8 kg afgevallen. Misschien niet heel snel maar ik weet dat ik op de goede weg zit. Het probleem is alleen dat ik overal wel een beetje afval, behalve mijn buik. Vreselijk! Ik doe keihard mijn best, ben trots op dat ik na jaren weer een gezond bmi heb maar het buikvet is nog hetzelfde gebleven. Mijn hoogste doel is om in bikini aan het strand te durven liggen, en dat is dit jaar weer niet gelukt.
Mijn grote vraag is dus: hoe kan het zo zijn dat mijn hartnekkige buikvet maar niet verwijnt/verminderd? En natuurlijk: hoe zorg ik ervoor dat dit wel gebeurd?

Red mijn zomer!

Weet jij het antwoord?

/2500

Probeer naast cardio ook krachtoefeningen en buikspieroefeningen te doen als je dat nog niet gedaan hebt. Die werken effectiever. Ook verbranden de oefeningen vaak plaatselijk dus als je buikvet wilt verbranden kun je het best buikspieroefeningen doen. Het kan ook zo zijn dat je last hebt van obstipatie en daardoor nog een buikje hebt, dit kan je verminderen door meer water te drinken en meer vet te eten (maar dit gaat natuurlijk het afvallen weer tegen), neem wel onverzadigde vetten. Succes! As long as your body is healthy, it's beautiful!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100