Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Na narcose is mijn smaak helemaal veranderd. Hebben meer mensen hier ervaring mee, en hoelang kan dat duren??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
30.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat is heel goed mogelijk. Heb het zelf ook meegemaakt.
Het kan behoorlijk lang duren omdat narcose best lang in je lichaam blijft.

Om de narcose sneller uit je lichaam te helpen verdwijnen, kan het helpen om veel water te drinken. Er wordt ook wel beweerd om probiotica te slikken. Dat zijn goede bacteriën die de darmflora in balans brengen en zo sneller je weerstand doet verbeteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja heb ik ook gehad. Het duurde bij mij ongeveer 6 weken. Ik merkte het zelfs met auto rijden, alsof je meer je best moest doen om je te concentreren.
Deze stof moet blijkbaar door je lichaam worden afgebroken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahaha dat klopt inderdaad. Bij mij konden zij mijn aders niet vinden en moest ik zo een kapje op om in narcose toestand te geraken. Ik heb die geur nog zo een 2 maanden geroken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken het, al een stuk of tien keer onder narcose geweest en alle keren gehad. trekt na een week wel weg, -bij mij althans) desondanks is het heel vervelend, iig, bij mij wel, alles smaakte naar mandarijnen, (geen geintje) bah! Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding