moet je of mag je lopen met krukken als een stukje van je been is verwijderd ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ligt eraan of je nog makkelijk kan lopen.
Zo nee, dan mag het natuurlijk. Je kunt dan met de dokter overleggen.
Zo ja, dan is het beter als je geen krukken neemt denk ik. Je moet daarna ook nog wel normaal kunnen lopen, dus niet teveel eraan wennen.
Als je dokter zegt dat het handiger is om met krukken te lopen, kun je dat wel beter doen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik lees nu dit in de reacties: "Freddie ik bedoel een stukje huid van he been weg laten boren en weer laten hechten". Ik denk dat het niet handig is om krukken te nemen alleen voor een stukje verwijderde huid...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Dit is een vraag van 1 jaar geleden...