is het normaal dat je zo verlegen bent dat je brok in je keel krijgt wanneer je met iemand praat of soms wel huilt en dat je dan denkt wtf huil ik..?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
ik heb het soms wel een beetje, dat ik zenuwachtig ben als ik met onbekende mensen of een groep moet praten, maar zoals jij het omschrijft is wel een beetje extreem.
19belle87
8 jaar geleden
kan sociale angst stoornis zijn dat heb k zelf ook

Antwoorden (1)

Nee, dat is niet normaal maar heel extreem. Dit gebeurde bij mij alleen de eerste keer dat ik een spreekbeurt voor de klas moest houden, en ik was toen behoorlijk verlegen.

Je zou een cursus Sociale Vaardigheden kunnen gaan volgen, om je wat zekerder leren te voelen.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ Leuk een persoonlijk antwoord op zo'n vraag. Ik ben het met je eens dat dit vrij extreem is.