Hormonen. En je kunt er niks aan doen.
ja, je kunt proberen heel veel aan te komen, dan gaan je borsten wel een beetje mee, maar ze blijven in ongeveer dezelfde verhouding, dus dat schiet niet op.

Om grotere borsten te krijgen zijn er eigenlijk geen (natuurlijke) middelen die helpen. Alleen hormonen zouden iets kunnen doen, en natuurlijk een operatie.
Maar om in een gezond lichaam te laten snijden voor ziets banaals als iets grotere borsten, dan moet je wel heel wanhopig zijn.

Ze groeien trouwens iets langer door dan je lichaamslengte ; zeker wel tot na je achttiende. Kijk ook in de familie ; hebben de vrouwen in je familie grote of kleine borsten, dan is de kans groot dat jij ongeveer dezelfde kant op gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat gaat vanzelf,maar je moet wel geduld hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hormonen slikken, of wachten en hopen. veel eten helpt ook, weinig sporten. beetje lui worden, dat helpt enorm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na de geboorte van ons tweede kind en het geven van de borst van ongeveer 9 maanden (ja dat was toen nog zo), verdwenen de borsten van mijn vrouw en werden het twee erwtjes op een plankje. Toen ik daar geen probleem van maakte, vond zij het eigenlijk ook wel goed. Maar een vrouw blijft een vrouw en wil de man graag verleiden. En de wens naar grotere borsten bleef dan ook. Door altijd maar te blijven zeggen dat ze zulke mooie borsten had en dat ik het idee had dat ze weer een beetje groter geworden waren, gaf de natuur uiteindelijk een reactie. Ze begonnen te groeien en ze kreeg de prachtigste borsten die een man zich maar kan wensen. Dus steeds maar weer complimentjes geven en je vrouw niet teleur te stellen doet schijnbaar de borsten groeien. Er is hier geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, maar ik blijf er heilig in geloven, want het resultaat is daar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een wonderbaarlijk verhaal!
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het anders in elkaar zit. Naarmate een vrouw ouder wordt (overgang) veranderd haar melkklierweefsel in vetweefsel. Dit geeft een steviger uiterlijk.
Cryofiel
14 jaar geleden
Klopt, TegenXinnig. Maar zulke verhalen geven zo'n heerlijk fijn gevoel, dus ze zullen altijd veel plusjes trekken. Dat ze nergens op zijn gebaseerd, is niet van belang. Het gaat om het fijne gevoel, niet om de werkelijkheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TegenXinnig
Je hebt verkeerd gedacht. Deze geschiedenis speelde toen mijn vrouw 26 jaar was. Ja, we kregen toen nog "op tijd" kinderen als ik me zo mag uit mag drukken. Ze had weer mooie borsten rond haar dertigste. Niks te overgangen. Ze is nu 65 en heeft nog steeds dezelfde mooie borsten. Ik neem iedere avond de maat met mijn handpalm, zodoende. Ja, ik ben een bofkont.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou Wildelely, of Cryofiel het nu een broodje aap vindt of niet, ik vind het van veel liefde getuigen en ontroerend dat je tegen je vrouw bleef zeggen dat ze mooie borsten had toen het 2 erwtjes op een plank waren. Dus dikke plus.
Cryofiel
14 jaar geleden
Precies wat ik voorspelde: het fijne gevoel is belangrijker dan de waarheid!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel, jij mag denken wat je wilt, maar de uitleg van Wildelely is duidelijk dunkt me. Misschien is dit verhaal een uitzondering op de regel dat borsten niet zomaar groter groeien behalve in de overgang.
Er bestaat een kruid wat zou kunnen helpen zeggen ze.
Fenegriek.
Het bootst je vrouwelijke hormonen na. Zie verder bron.
Het is trouwens erg lekker met (geiten)kaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb wel eens gelezen dat borsten sneller zouden gaan groeien door het gebruik van de pil.

Of het ook daadwerkelijk zo is?
Ik geef geen garantie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, je kan er niet iets voor doen.
Dat zou je ook niet moeten willen.
Grote borsten zijn alleen maar lastig.
Moeilijker een goed passende en goed ondersteunende bh te vinden en vooral bij het sporten is dat belangrijk.
Leuke BH's en setjes zijn er ook meer in de wat kleinere, gangbare maten en anders hartstikke duur.

Nee, wacht maar af, ze groeien vanzelf groter
in een maat die bij je past.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al die borstgroei pillen zijn op basis van tarwe en hop, bier trouwens ook. Proost.