Ben je al laat als je 11 bent en nog niet gezoend hebt?

Een meisje uit mijn klas vraagt altijd 'Heb jij wel eens gezoend?' Dan zeg ik 'Nee, nog niet, nee.' En dan zegt zij 'Goh, dat ben je wel laat zeg!' en dan lacht ze me uit. Ben ik laat met zoenen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg gewoon dat je geen breezers lust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, tegenwoordig zijn het baco`s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt van die meisjes. Als je 11 bent, vragen ze of je al hebt gezoend. Als je 12 bent, vragen ze of je al hebt getongd. Als je 14 bent, vragen ze of je al seks hebt gehad. En als je nee zegt, lachen ze je uit. Weet je waarom die meisjes dat doen? Ze zijn zélf heel onzeker. Daarom proberen ze om anderen zich ook onzeker te laten voelen. Want als jij bezig bent met wat er 'mis' met jou zou kunnen zijn, valt het je niet op hoe onzeker dat andere meisje is. Dat is haar bedoeling ook, zo komt ze zelf veel stoerder over dan ze is. En nee hoor, je bent absoluut niet laat met zoenen!
Snuffel
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft ze zelf ook nog nooit gezoend.

Het beste antwoord

nee ze loopt je gewoon te pesten,duidelijk.ik was zelf net 13.misschien kan je haar vragen waarom ze t zo intressant vind of jij al gezoend hebt,wou ze tips hebben of zo..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Persoonlijk vind ik van niet, zelf voor het eerst gezoend op mijn 12de ;)
Een vierde van mijn jaar (15 jaar) heeft zelf nog niet gezoend dus don't worry ;D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat ben je helemaal niet,
En je bent eigenlijk nog jong,
mensen zoenen pas op z'n 16+

Ze mag je wel uitlachen,
maar je bent te laat.

XXX PARKIETENLOVERGIRL :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee! , ik ben nu 12 en heb ook nog nooit gezoend, meerdere kinderen uit mijn klas zoenen nog niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee.
En met 12 ook niet.
En met 14 ook niet.
En met 16 ook niet.
En zelfs met 18 ook nog niet.

Als je 42 bent en je hebt nog nooit gezoend....dan wordt het aan de late kant. Maar dan nog, dat bepaal je helemaal zelf.

Elf echter is wel heel erg vroeg. Ik zou zelfs zegen : te vroeg. Meisjes die op die leeftijd al gezoend hebben, heb ik eerlijk gezegd geen heel hoge pet van op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom heb je daar geen hoge pet van op Marleen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, gevoelsmatig denk ik.
Meisjes van 11 (groep 7 !) moeten zich nog met heel andere dingen bezig houden dan met zoenen. Bovendien zijn jogens van 11 daar ook nog helemaal niet mee bezig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1, er ligt te veel druk op die kinderen van de groep om 'erbij te horen '
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het toch erg voorbarig om te zeggen dat je daar geen hoge pet van op hebt. Je zegt meisjes van 11 "moeten" zich met andere dingen bezig houden. Waarom moeten ze dat dan? Volgens mij moeten ze helemaal niets en mogen ze zelf weten wanneer ze daar aan beginnen. En wie zijn wij om daar een oordeel over uit te spreken? Of ze nou op hun 11e of 30e beginnen met zoenen, dat moeten ze vooral zelf beslissen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo, Robin 11. Elf. ELF !!!!
Ik weet niet of jij toevallig een dochter van 11 hebt, maar die wil je nog NIET zien zoenen.
En wie zijn wij ?? Nou, wat dacht je van de ouders ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een dochter van 9 die eergisteren vertelde en verkering te hebben én te hebben gezoend. De volgende dag was het uit, want hij bleek aan twee dames in de klas verkering te hebben gevraagd. Dus Marleen heeft wel een punt. Bezint eer ge begint. Ik kan me Marleens reactie goed voorstellen, zeker als dit onder druk gebeurd. Maar als mensen echt verliefd worden, kunnen de ouders hier weinig aan doen dan aangeven waarom ze vinden zorgvuldig met liefde en seks (niet altijd gerelateerd aan elkaar) om te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Excellent verwoord Marleen. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat die ouders alles zo opblazen met hun dochters. Dit zijn kinderen en die doen vooral volwassene na en wat steld het allemaal nog voor. Ze kunnnen beter op die onschuldige manier bezig zijn (we hebben het over zoenen en hoe gevaarlijk kan dat zijn)dan dat ze mekaar de kop in slaan, daar zou ik me veel meer zorgen om maken. En jongens,die vinden het meestal vies en onsmakelijk.Dus maak je niet zo druk en hou een oogje in het zeil en er zal niks mis gaan, maar over reageren wekt alleen maar gesrusstreerde mensen me valse schaamte gevoelens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zit in groep 8 ;p.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet niet denken dat je als ouder zijnde de baas over je kind bent, je kind is een wezen die net zoveel waard is als jij, en eigen beslissingen maakt. Het is natuurlijk dat die op jonge leeftijd onder de zorg van een moeder/vader valt. Maar wanneer ze gaan zoenen, wat maakt dat nou uit. Wat maakt het uit dat ze haar lippen op die van iemand anders zet? Wat maakt het uit dat ze haar tong in de mond van iemand anders steekt? Serieus wat maakt het uit?
Zoenen moet je alleen doen als je het fijn vindt. De meeste meisjes vinden het nog niet fijn als ze elf zijn. Maak je maar geen zorgen en tegen de tijd dat je iemand vindt met wie je gaat zoenen: geniet ervan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je bent zeker niet te laat! Als meisjes op hun 11e al zoenen zijn ze veeel te vroeg! Het begint met zoenen en dan volgt al snel de rest.

Wacht lekker rustig af, als je staks een leuk iemand tegen komt en jullie vinden elkaar lief, dan is er nog alle tijd om te zoenen. Je moet nooit gaan zoenen om er bij te horen of stoer te doen, daar krijg je altijd spijt van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je negentig bent en je hebt nog nooit gezoend, dan ben je misschien te laat. Wacht rustig af en wees zeker niet ongeduldig. De eerste (echte) zoen is een van de mooiste gebeurtenissen in je leven. En als het zo ver is, geniet er dan met volle teugen van. Na mijn eerste zoen heb ik me een maand lang niet gewassen. Nou ja, mijn gezicht natuurlijk. Heerlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt niet te laat of te vroeg zijn. Je moet pas gaan zoenen als jij dat wilt, en niet als iemand anders vindt dat jij te laat bent.

Wacht rustig af tot dat jij er klaar voor bent en trek je niets aan van de rest!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet het doen wanneer je zelf wilt! De meeste mensn zoenen voor het eerst als ze 14 of 15 zijn. Ik was 14 toen ik voor het eerst zoende met een jongen die ik leuk vond. Dat is wel belangrijk: doe het me iemand die je leuk vind!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nonsens, als je 11 bent ben je vroeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee echt niet! Ik heb genoeg vrienden die 20 zijn en nog nooit hebben gezoend. . De eerste keer is speciaal en moet je niet zomaar doen omdat je vrienden je anders uitlachen.

Weetje wat ik altijd dacht. . Ik heb iets wat zij niet hebben en nooit meer krijgen en wat zij hebben krijg je nog. .