Ben je al laat als je 11 bent en nog niet gezoend hebt?

Een meisje uit mijn klas vraagt altijd 'Heb jij wel eens gezoend?' Dan zeg ik 'Nee, nog niet, nee.' En dan zegt zij 'Goh, dat ben je wel laat zeg!' en dan lacht ze me uit. Ben ik laat met zoenen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

nee ze loopt je gewoon te pesten,duidelijk.ik was zelf net 13.misschien kan je haar vragen waarom ze t zo intressant vind of jij al gezoend hebt,wou ze tips hebben of zo..

Persoonlijk vind ik van niet, zelf voor het eerst gezoend op mijn 12de ;) Een vierde van mijn jaar (15 jaar) heeft zelf nog niet gezoend dus don't worry ;D

Nee dat ben je helemaal niet, En je bent eigenlijk nog jong, mensen zoenen pas op z'n 16+ Ze mag je wel uitlachen, maar je bent te laat. XXX PARKIETENLOVERGIRL :)

Bronnen:
Parkiet Liefde

Nee! , ik ben nu 12 en heb ook nog nooit gezoend, meerdere kinderen uit mijn klas zoenen nog niet!

Nee. En met 12 ook niet. En met 14 ook niet. En met 16 ook niet. En zelfs met 18 ook nog niet. Als je 42 bent en je hebt nog nooit gezoend....dan wordt het aan de late kant. Maar dan nog, dat bepaal je helemaal zelf. Elf echter is wel heel erg vroeg. Ik zou zelfs zegen : te vroeg. Meisjes die op die leeftijd al gezoend hebben, heb ik eerlijk gezegd geen heel hoge pet van op.

Zoenen moet je alleen doen als je het fijn vindt. De meeste meisjes vinden het nog niet fijn als ze elf zijn. Maak je maar geen zorgen en tegen de tijd dat je iemand vindt met wie je gaat zoenen: geniet ervan!

Nee, je bent zeker niet te laat! Als meisjes op hun 11e al zoenen zijn ze veeel te vroeg! Het begint met zoenen en dan volgt al snel de rest. Wacht lekker rustig af, als je staks een leuk iemand tegen komt en jullie vinden elkaar lief, dan is er nog alle tijd om te zoenen. Je moet nooit gaan zoenen om er bij te horen of stoer te doen, daar krijg je altijd spijt van.

Als je negentig bent en je hebt nog nooit gezoend, dan ben je misschien te laat. Wacht rustig af en wees zeker niet ongeduldig. De eerste (echte) zoen is een van de mooiste gebeurtenissen in je leven. En als het zo ver is, geniet er dan met volle teugen van. Na mijn eerste zoen heb ik me een maand lang niet gewassen. Nou ja, mijn gezicht natuurlijk. Heerlijk.

Je kunt niet te laat of te vroeg zijn. Je moet pas gaan zoenen als jij dat wilt, en niet als iemand anders vindt dat jij te laat bent. Wacht rustig af tot dat jij er klaar voor bent en trek je niets aan van de rest!

Je moet het doen wanneer je zelf wilt! De meeste mensn zoenen voor het eerst als ze 14 of 15 zijn. Ik was 14 toen ik voor het eerst zoende met een jongen die ik leuk vond. Dat is wel belangrijk: doe het me iemand die je leuk vind!!

Nonsens, als je 11 bent ben je vroeg.

Nee echt niet! Ik heb genoeg vrienden die 20 zijn en nog nooit hebben gezoend. . De eerste keer is speciaal en moet je niet zomaar doen omdat je vrienden je anders uitlachen. Weetje wat ik altijd dacht. . Ik heb iets wat zij niet hebben en nooit meer krijgen en wat zij hebben krijg je nog. .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100