Ja : behandel ze het zelfde als je vingernagels. Dat betekent frisse lucht en daglicht en beweging. Dan zul je merken dat je teennagels bijna net zo snel groeien als die aan je vingers, want het type nagel verschilt in principe niet echt. (Teennagels zijn alleen wat dikker). Dat ze zo langzaam groeien, komt mede doordat ze zo vaak in het donker en afgesloten van de frisse lucht zitten. En veel bewegen met je tenen / voeten ; een betere doorbloeding zorgt voor een snellere nagelgroei.

Maar alle gekheid op een stokje, beter dan zorgen voor goede doorbloeding, gezonde voeding en goed schoeisel kun je eigenlijk niet doen. Hoe snel je nagels groeien is ook afhankelijk van je leeftijd, geslacht, erfelijke aanleg, het weer, allemaal dingen waar je eigenlijk geen invloed op hebt. Je zult het dus moeten doen met de nagels die je hebt.