ik verslik me ineens heel vaak op een rare manier in mijn drinken, wat is dit? (zie uitleg)

ik verslik me de afgelopen 3 dagen ontzettend vaak in mijn drinken, wel 5/6 keer per dag. het pijnlijke is dat het voelt alsof ik stik en mijn strottenhoofd doorslik. na veel gekuch komt de druk eraf en kan ik weer normaal ademhalen. maar mijn strottenhoofd blijft eventjes pijn doen. hiervoor verslikte ik me nooit zo vaak, en al helemaal niet op deze manier. iemand enig idee wat het zou kunnen zijn/wat er tegen te doen? het zou me enorm helpen (:

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar de huisarts, die kan je verder helpen

Het beste antwoord

Hiermee kun je beter even naar de huisarts gaan, zeker omdat je er al meerdere dagen last van hebt. Het kan heel onschuldig zijn ( te gehaast drinken bv)maar er kunnen ook onderliggende oorzaken zijn die minder onschuldig zijn.