Kun je communiseren met overledenen en zo ja hoe?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan wel, maar is zeker niet aan te raden. De mensen die hier geleefd hebben, hebben hun leven en kansen gehad, die ze al of niet hebben waargenomen. Door de dood is het tijd om ze los te laten, zodat ze hun reis kunnen vervolgen in de lichtsferen, en wij hier op aarde. Ik denk dat de liefde verbind, maar liefde houd ook in om een ander los te laten. En dat is noodzakelijk om te kunnen groeien, zowel voor jou als degene die is overgegaan.

Ja dat kan, ze zeggen alleen nooit wat terug. Waarschijnlijk zijn ze te druk bezig met hiernamaalse zaken.

mijn mama is gestorven toen ik 13 was en dat is iets dat ik nooit vergeet.die avond toen ze nog in spoed lag ging het echt niet goed met haar ze lag in coma en werd beademd door een aparaat want zelfstandig kon ze dat niet meer. die avond ging ik naar huis en toen ik ging slapen had ik een droom die werkelijk is gebeurd mijn mama gaf afscheid in mijn slaap ik zag dat de tranen van haar wangen lopen ze zij ook dat ik mijn eigen weg moest zoeken op de wereld. ze gaf me een kus en plots werd ik wakker. de telefoon ging af mijn tante waar ik bij logeerde vertelde mij het slechte nieuws mama was overleden. volgens mij zijn wij er niet van bewust maar wat ik toen die avond heb mee gemaakt geloof ik er in en kan dat.

Nee dat kan niet, aangezien overledenen dood zijn.

Je kunt wel tegen ze praten,maar iemand die dood is reageert niet meer. Je hebt van die types als char etc.maar is doorgestoken kaart.ze manipuleren de mensen in de zaal die een vraag stellen en antwoorden datgene wat ze willen horen.lopen voor de show mensen roind die veel info opvangen over hoe waarom iemand naar show komt echterdie horen bij de show.info komt bij het medium,die die mensen uitkiest...

Yep. Dat is mogelijk. Alleen de geesten communiceren naar ons toe op een andere manier dan spreken. Als een overledene, die jij hebt gekent...jou wil laten weten dat die er is...dan merk je dat aan plotseling de radio die aan gaat of de tv. Of uit. Lampen die spontaan aan gaan. Als je de deur uit gaat...zeker weten dat je het licht hebt uitgedaan in de woonkamer...thuis komen en het licht is aan. Dag in dag uit. Of je plant staat bij weg gaan in de vensterbank en bij thuis komst op de grond. Ook dag in dag uit. Terwijl je alleen woont en niemand anders het kan doen. Ik noem maar iets, voorbeelden genoeg. Jammer dat sommige mensen zo stellig denken te kunnen zijn, dat het niet zou bestaan. Kijk naar Char, Derek Ogilvie, Het Zesde Zintuig. Dan weet je dat er meer is tussen hemel en aarde. En dat sommige geesten alles kunnen zien wat wij hier op aarde doen. Zodoende kunnen ze ons ook waarschuwen op momenten van gevaar. Dat gebeurt ook. Mediums kunnen contact met overledenen hebben...alleen als zij hun roeping of gave met beleid hanteren. Misbruik kan gestraft worden met het verliezen van je gave. Ze moeten ontzettend objectief zijn en niet bevooroordeeld. GEEN eigenbelang erbij hebben...door mensen bang te maken en afhankelijk van ze..OM HET GELD. Een kleine bijdrage mag...maar dat mag niet het uitgangspunt zijn. Dus kijk naar de dingen die in je huis gebeuren. Je kan een geest ook voelen. Die is IJSkoud en die kou kan je langs je benen of armen of hoofd voelen. Als een koude wind...zonder dat er een raam open staat. Zeg gewoon vriendelijk gedag, dat kan geen kwaad. Ze kunnen ons horen. Groetjes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100