Wat doe ik om rust in me hoofd te krijgen?

Ik ben 1 Augustus mijn sleutelbos verloren.
Ik heb naar mijn gevoel/idee alles gedaan om ze weer terug te vinden.
Ik heb alleen nog steeds geen rust in me hoofd.
Hoe krijg ik rust in me hoofd?

8 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zet of laat nieuwe sloten in je deur zetten, dan heeft een vinder geen toegang tot je woning en hoef je daar niet wakker van te liggen. Vergeet eventuele medebewoners geen nieuwe sleutel te geven.
paulus811
8 jaar geleden
Heb je die 8 weken onrust alleen vanwege een verloren sleutelbos of is er meer aan de hand? Hoe vervelend ook, het probleem is op te lossen en zeker geen wekenlange hoofdpijn waard.
gast108510
8 jaar geleden
Alleen vanwege die sleutelbos paulus811
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als er iemand mee had willen inbreken, hadden ze dat aláng gedaan. Vermoedelijk ben je hem ergens verloren waar hij niet of nauwelijsk gevonden kan worden (zoals in het bos) of is de bos niet naar je huis te herleiden. Als dat je niet geruststelt, zit er niks anders op dan er een berg geld tegenaan te gooien en je sloten te vervangen of - nog iets duurder - te laten vervangen. Dan heb je in elk geval weer gemoedsrust.
Erna55
8 jaar geleden
Je hebt geen rust in je hoofd, alleen vanwege die sleutelbos, zeg je.
Waar bestaat die onrust uit : is het angst, vraag je je steeds af waar ie is, realiseer je je opeens dat er dingen mis kunnen gaan ?
Wanneer je weet wat de onrust is, dan weet je waar je de oplossing moet zoeken.
Amadea
8 jaar geleden
Ga [geregeld] naar het politiebureau dat het dichtst in de buurt is van de vermoedelijke plek waar je ze verloren bent. Vraag bij de balie of je mag kijken in de bak gevonden sleutels of jouw bos daar bij zit. Met een beetje geluk krijg je ze weer terug!
Rieneke1
8 jaar geleden
@gast, ik vermoed dat er meer aan de hand is dan een verloren sleutelbos. Ga eens praten met je huisarts, wellicht voel je je beter na wat gesprekken met een psycholoog. @Amadea, in veel plaatsen is tegenwoordig de gemeente verantwoordelijk voor gevonden en verloren spullen, dus naar de politie gaan heeft niet veel zin, behalve dat een wandeling geen kwaad kan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Goed idee naar de huisarts of een flinke wandeling maken,Ik ben mijn sleutelbos al 2 x verloren,een dief weet niet eens van wie de sleutels zijn ,als die ze zou vinden.? Kan ook ergens in een bos supermarkt,ed zijn,soms vind je ze weer,en anders sleutels bij laten maken,zie geen noodzaak ,om sloten te vervangen! ,maar als je dat rust geeft?! doen
gast108510
8 jaar geleden
Erna55, ik vraag me continu af waar hij is.
Ik ben niet bang dat er ingebroken word. @Rieneke1, enige waar ik druk in me hoofd door ben is dat ik me sleutelbos kwijt ben.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat klinkt als een obsessie, en wel in de mate van een mogelijk obsessieve stoornis danwel het begin daarvan. Daar zou ik zo snel mogelijk hulp bij zoeken om escalatie te voorkomen ; een nieuwe sleutel laten maken of nieuwe sloten laten zetten gaat dat niet oplossen. Dit zit in jouw hoofd.

Het beste antwoord

Complete rust krijg je door de sloten van je huis te vangen. kost een paar centen, maar dan weet je wel dat het safe is. een andere manier is er niet.
AlphaLimaSierra