Wat gebeurt er (normaal) met je kies met gouden kroon als deze wordt verwijderd?

Wat gebeurt er met de kies: krijg jij als patiënt het mee (je hebt er immers heel veel geld voor betaalt) of krijgt de tandarts het?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je dat wel met je tandarts kunt overleggen.
Toen ik klein was zijn er bij mij twee tanden getrokken, die kreeg ik op verzoek gewoon mee van mijn tandarts (voor de tandenfee he). Ik neem aan dat het niet anders is met een kies met gouden kroon.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als jij het wilt houden geloof ik niet dat ze dit kunnen verbieden. Hetzelfde geldt voor het ziekenhuis. Als ze iets van je afsnijden oid mag je het gewoon meenemen en anders wordt het vernietigd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb mijn gouden kroon gewoon meegekregen toen die getrokken werd, werd niet eens gevraagd. gewoon in een papiertje en alsjeblieft dit is nog van jou :)