Hoe groot is de kans op blauwe oksels bij tattoeages?

Toegevoegd na 15 minuten:
Dikke Dennis zei dat 't mee valt. Mag hem morgen bellen voor een tattoeage, haha.

Toegevoegd na 18 minuten:
Het heeft te maken met 't inkt dat wordt afgevoerd door je lymfen naar de lymfeknopen in je oksels.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb hier nog nooit van gehoord, heb grote tatoeages op boven armen, benen en rug, maar blauwe oksels heb ik nog nooit gezien of van gehoord. Ik zou zeggen onzin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je twee blauwe vlakken, ieder in een oksel, laat tatoeëren: 100%.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schijnt dat het mogelijk is je zweetklieren te laten weghalen of wegschrapen of weglaseren.

Nou, dan heb je wel een poosje blauwe oksels..........

Toegevoegd na 9 uur:
Bedankt voor de min.

Maar deze vraag is dermate onzinnig dat ik dit als enige serieuse reden kan zien waardoor je blauwe oksels zou krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen op 1 april is de kans ontzettend groot!
Verder is het onzin. Als er al kleurstof in de lymfeklieren gaat zitten, dan wordt dat uit je llichaam verwijderd. Want daar zijn die lymfeklieren namelijk voor!