Waar kan ik met klachten terecht over apotheken?

8 jaar geleden
tinus1969
8 jaar geleden
Dat hangt enigszins van het soort klacht af.
corzijlstra
8 jaar geleden
Het gaat over een product van een goed merk, wat mijn apotheek weigert te leveren. Die heeft alleen het slechte merk. Er zijn veel meer apotheken, die alleen dat slechte merk leveren. Het gaat om pants (broekjes) tegen urineverlies.

Antwoorden (1)

Bespreek het probleem met je apotheker. Dat kan ook als de klacht over een medewerker van de apotheek gaat.
Kom je er samen niet uit? Leg de klacht dan voor aan een onafhankelijke klachtenbemiddelaar van de Klachtenbemiddeling Openbare Apotheken: telefoon 06 22921649, e-mail bemiddelingapotheken@xs4all.nl. Alles wat je aan deze persoon vertelt is vertrouwelijk.
Levert de bemiddeling naar jouw idee niet voldoende resultaat op, dan kun je je klacht indienen bij de Klachtencommissie Openbare Apotheek (Postbus 1136, 1400 BC Bussum, telefoon: 035 - 697 52 61).