Wat voor invloed heeft het hebben van bijna alleen maar vrouwen om me heen?

Ik zit nu op de opleiding SPW4 en daar ben ik de enige jongen in de klas.. volgens mijn vrienden wordt ik wat "verwijfder" maar ik vind zelf van niet, is het nou echt zo'n grote invloed?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

hahaha..mag ik even lachen om je vrienden?
weet je wel hoeveel jongens in de zorg zitten? zijn die verwijft dan?
nee hoor...je bent die je bent en verwijft kun je er volgens mij niet van worden.
dat zou betekenen die in een manneberoep leren manwijven zouden worden...haha...nou dacht het niet !

Toegevoegd na 1 minuut:
ik zou eerder zeggen dat die vrienden van je jaloers op je zijn met al die mooie meiden om je heen!
geniet er maar van hoor...je zult vast alle aandacht krijgen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Ik kan me voorstellen dat je straks beter met vrouwen om kunt gaan, dat je hun 'taal' beter begrijpt.
Zij zullen hun taal en gedrag niet aanpassen voor 1 jongen, dus je hebt alle kans om hem te leren.

Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk hebben de jongedames invloed op je; het is jouw leeromgeving en je leert ook van hen zelf, de verbale- en non-verbale communicatie. Ik zou er gewoon je voordeel mee doen. En je vrienden; laat ze kletsen.. Misschien zijn ze alleen maar jaloers ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat klopt, je wordt verwijfder, je merkt het echter zelf niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bof jij even tussen al die dames. Wie weet gaan ze straks nog om je vechten.
Het heeft alleen maar een goede invloed, omdat vrouwen veel georganiseerder zijn dan jongens, en zeker op jouw leeftijd veel volwassener.
Doe er je voordeel mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jE GAAT minder over sex praten,en je wordt wat socialer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie opmerking Jack! Punten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Ik zou zeggen geniet en leer van deze ervaring. Jouw vrienden zijn waarschijnlijk gewoon jaloers omdat jij de hele dag leuke vrouwen om je heen hebt en hen begrijpt waardoor ze jou leuker vinden dan je vrienden! Zolang je niet alleen nog maar over kleren en maandelijkse periodes kunt praten en aan het breien en multitasken slaat zal het wel meevallen!

(overigens ken ik wel een hele stoere man die geweldig kan breien maar dat even terzijde...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het voor een man 'verwijfd' is, dat je misschien wat genuanceerder denkt over allerlei dingen, of dat je over meer kunt praten dan sex, sex, auto's, sex, voetbal en sex : dan zou ik denken : prima.
Want over sex, auto's, voetbal en sex kan je altijd praten, ook al doe je het misschien niet iedere dag door je opleiding. Jouw wereld zal iets ruimer zijn, en daar lijkt me niets mis mee. Net zo min als dat het een gemis is dat er in elke zin die je zegt minimaal één keer 'fuck' en 'twee keer 'weet je' of 'vet' voorkomt....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-))))
Je leert beter luisteren en je begrijpt vrouwen beter (dat zijn mijn eigen ervaring). Daarnaast worden sommige mannelijke eigenschappen die bij de vrouw als vervelend worden ervaren ineens zichtbaar (nu snap ik ook veel beter hoe irritant mannen gedrag kan zijn). Je zult best wat "verwijfder" kunnen worden als je ALLEEN maar met die paar meiden omgaat. Als je regelmatig nog mannelijke vrienden buiten school opzoekt, zal het nog wel meevallen. Als je hetero bent zul je nooit homo worden.
Ik denk dat je er uiteindelijk veel aan hebt hoor ;)!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het feit dat jij die opleiding doet met alleen maar meiden is op zichzelf al hartstikke stoer.

Invloed zal er heus wel zijn.
Maar eerlijk - hoeveel mannen van jouw leeftijd zijn er eigenlijk niet een beetje bang voor vrouwen?
Jij niet.
Dat geeft je een voorsprong.

Vrouwen zijn trouwens gek op mannen met wat traditioneel vrouwelijke eigenschappen waren:
Betrouwbaarheid / Emotionele stabiliteit / Vriendelijkheid
Goede interactie met kinderen

Dus laat die vrienden maar kletsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo is het maar net plus
je zal vrouwen beter gaan snappen,en je zal een vrouw niet alleen als potentiële sex ervaring gaan zien,maar ook als studie-collega,vriendschap,maatje enz enz.dat maakt de vrouw voor jou een mens.en je zal ook beter in staat zijn jezelf te blijven onder de vrouwen.ik zie alleen voordelen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een goede vraag!

Van al die meiden leer je weer een heleboel nieuwe dingen, die jouw vrienden niet leren en weet jij uiteindelijk meer van vrouwen dan jouw vrienden ooit zullen doen!
Misschien vinden jouw vrienden je nu 'verwijfder' overkomen maar geloof mij, dit komt later alleen maar goed van pas en zullen je vrienden bij jou om raad vragen wanneer het om vrouwen gaat.

Dus ja, natuurlijk heeft het wel invloed, maar je wordt er niet 'verwijfder' van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat jij zelf de enige bent die deze vraag kan beantwoorden. Je merkt van jezelf wel of je "verwijfder"wordt of niet. Maar volgens mij is het grote onzin. Ik werk als SPWér ook meer met vrouwen dan jongens/mannen. Maar ik vind hen beslist niet anders dan de normale mannen.