Ik heb sinds eergisteren veel pijn aan de binnenkant van mijn knieholte. Wat kan dit betekenen?

Dit weekend ben ik op een lokaal festival geweest waar ik een groot deel van de dag heb gestaan, dus wellicht is het een vorm van overbelasting. Maar ik sta wel vaker redelijk lang en dan heb ik over het algemeen nergens last van.
Ik heb me niet gestoten, heb geen misstap gemaakt en ben ook niet gevallen, de afgelopen tijd.

Wel houd ik volgens mij vocht vast aan de binnenkant van mijn knieholte, want mijn andere knieholte voelt enigszins slanker.

Strekken doet pijn, traplopen en gewoon lopen ook een beetje, maar als ik zit heb ik nergens last van.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zou goed kunnen dat je een spiertje aan de binnenkant van je knie hebt verrekt of gescheurd door overbelasting. Na een week of vier moet dat wel weer over zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat wil zeggen dat je naar de huisarts moet om je knie te laten onderzoeken!
en de kans is dan heel groot dat je een heel goed advies krijgt;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je vraag op gv stellen of naar de huisarts gaan. Ik denk dat je alleen mensen naar de huisarts moet verwijzen als je bang bent voor iets ernstigs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor..
Een huisarts kan daar gewoon het beste een antwoord op geven!
en er hoort een lichamelijk onderzoek bij om vast te kunnen stellen wat het probleem is.
Doe dat maar eens virtueel...dat zou wel heel knap zijn trouwens!