Wat doen herbal xtc's met je? Beïnvloedt het in combinatie met alcohol en ook antidepressiva?

Mensen die herbal xtc's gebruiken tijdens het feesten en uitgaan doet het iets met je maar wat? Ook ,wat doen ze in combinatie met je pil,alcohol en antidepressiva?
Is het schadelijk voor het lichaam?
Voel je je prettiger? Risico op overdosis? Lijkt het op "echte" drugs?..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
8 jaar geleden
Ik zou het niet proberen, want je weet niet precies wat er in zit, en je gebruikt dingen die een wisselwerking kunnen hebben of het effect van de drug versterken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt herbal xtc bij smartshops kopen. Als je het al wil proberen, laat het dan toch gratis testen bij een testce teum. Want het is belend dat enkele smartshops zogenaamde herbal xtc verkopen, waar na testen is gebleken dat er wel degelijk synthetische stoffen in zitten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Testcentrum, pardon.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Herbal XTC is niet aan te raden als je antidepressiva slikt. http://www.paddosmartshop.nl/energizers/kryptonite-herbal-xtc.html

Het beste antwoord

Hallo Sarah,

Ik heb een paar keer een herbal xtc capsule gehad.
het effect vind ik vergelijkbaar met het drinken van te veel koffie je krijgt er een energiestoot van waarna je alleen maar moe word . Ik heb nog nooit xtc gebruikt maar ik ben er van overtuigd dat herbal xtc's niet eens in de buurt komen van het xtc effect.
In mijn Opinie kan je beter een paar bakjes koffie nemen dan een herbal xtc waarvan je niet eens weet wat je allemaal inneemt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik moet niets hebben van koffie zelf ,vind ik niet lekker.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik probeer er mee duidelijk te maken dat ik herbal xtc's niets bijzonders vindt dus niet aanraad.