Mijn broertje heeft acne littekens op zijn borst en voelt zich enorm onzeker hierdoor, wat is er aan te doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je heb bij de drogist een zalf tegen littekens, dit werkt niet altijd maar kunt het proberen. Ook is er een siliconenpleisters die littekens vermindert, deze kreeg ik toen van mijn arts voor geschreven, ik denk dat je dit ook wel met een verwijzing van huis art kan krijgen, heb ook site gevonden wat er heel erg op lijkt( http://www.dermatix.nl/content/hoe-gebruik-je-dermatix-siliconenpleisters ). Maar zou als eerst na de huis arts gaan, die kunnen het beste beoordelen wat je beste kunt doen tegen litteken en je goed door verwijzen en adviseren. Is ook zo, hoe ouder je word hoe moeilijker littekens weg gaan. Al niet weg gaat of niet goed genoeg kan je nog tip geven, goed verhaal er voor bedenkt, ik vertel altijd met een haai heb gevochten hihihi wel met grote knip oog want je mag niet liegen maar dan hoef je niet altijd over iets te hebben waar eigenlijk niet over wilt hebben maar nog wel beetje leuk kan houden, a;s iemand het vraag, meeste mensen valt vaak niet eens op. Hoop dat je hier wat aan heb, weet dat best lastig is om littekens te hebben.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100