Ik heb in 1977 hepatitis A gehad, ben ik nu ook immuun voor hepatitis B en C ?

ik weet dat je niet 2x hep A kunt krijgen. Het gaat erom of ik ook immuun ben voor de andere versies

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Het klopt inderdaad dat je in de meeste gevallen levenslang (of ten minste 25 jaar) beschermd bent tegen hepatitis A maar je bent dan niet beschermd tegen hepatitis B en C. Vaak kun je ook combiprikken krijgen van hepatitis A en B samen.