Werkt een besneden penis even goed op alle fronten als iemand met een niet besneden penis?

Ik heb over 2 weken een operatie aan mijn penis wegens de voorhuid die te strak is. Maar nu vraag ik me af.. Is er enige verschil tussen een besneden penis en iemand die niet besneden is waar niks mis is met de penis?

-En dan bedoel ik op sex gebied.
-Op condoom gebied.
-En andere fronten wat ik niet heb vermeld?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.2K
zondag
9 jaar geleden
Als 70-jarige vrouw zijnde met enige ervaring feliciteer ik je. Punt a. vind ik een besneden penis er veel mooier uitzien en punt b. vind ik de sex met een besneden penis lekkerder en punt c. vind ik het hygiënisch gezien schoner. Nou niet allemaal meteen aanvallen jullie onbesneden mannen, want ieder zijn smaak.
Antoni
9 jaar geleden
Ik vermoed dat plassen met een besneden penis zelfs makkelijker gaat dan met een niet-besneden penis. Een urinestraal kan niet meer door de voorhuid worden afgebogen of in meerdere stralen worden verdeeld, wat vóór de besnijdenis misschien wel voorkwam en vervelend was.
burgos
9 jaar geleden
ja joh,anders zou elke Jood of moslim moeite hebben.Geen enkel probleem.

Antwoorden (2)

Met de sex zal het de eerste tijd wat moeilijker gaan, omdat alles heel gevoelig is.
Na een tijdje word je eikel wat ruwer en minder gevoelig (door schuren in broek)
Hij zal dan iets minder gevoelig zijn tijdens de seks, maar dit is voor je partner wel een voordeel, want dan houd je de seks langer vol.

Condoom is volgens mij hetzelfde.

Qua hygiëne is het volgens mij makkelijker schoon te houden.

En even als laatste, met een besneden penis is niets 'mis', hij is gewoon anders.
Ritsuka
9 jaar geleden
Met een slip aan is de gewenning bij mij destijds redelijk te doen geweest. De aanvankelijke overgevoeligheid paste zich wonderwel mooi aan.

Wat achteraf gezien wél afschuwelijk was, is dat ik al heel mijn leven gewend was aan een veel te nauwe voorhuid. Een erectie hebben voelde dus onnatuurlijk aan, alleen ik wist tot medio jaren ‘80 niet beter.

Dus ik wens de vraagsteller met een gerust hart *beter*schap toe. Normaal betreft dat woord herstel na een tijdelijk mindere gezondheid, maar in dit geval kun je echt van een blijvende verbetering spreken!
Ik heb sindsdien heimelijk een blijvende trots “als een aap met zeven staarten”: noch de chirurg noch ik hoef me over het resultaat te schamen.
Op sexgebied werkt het veel prettiger, condoomgebruik is niet anders, en de “top”gevoeligheid is probleemloos meeverhuisd naar net achter de eikel, waar de voorheen te strakke voorhuid net als bij een opengeknoopte (ruimer gemaakte) en daarna omgeslagen manchet eerst binnenstebuiten gehecht en daarna vastgegroeid is. De voor de sexuele functies wenselijke gevoeligheid komt nu beter tot zijn recht.
Een bijzonder gevalletje van “de handen uit de mouwen steken”, zeg maar.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien wel leuk om als vrouw te reageren: Mijn voormalige echtgenoot was besneden en ik heb totaal geen nadelen gemerkt.
Integendeel: de hygiene is veel beter, vooral schoner bij een spontane vrijpartij, en dit is dan persoonlijk: ik vind het ook mooier.