Als je zou emigreren, naar welk land zou je dan gaan?

En vooral: waarom juist dat land en/of waarom zou je Nederland willen verlaten?

Weet jij het antwoord?

/2500

De Cookeilanden. Lekker chill ongehaast leven. Elke dag mooi weer, en zwemmen in een heldere blauwe zee. Een beetje vissen, beetje muziek maken en voor de rest niks doen.

Australie. Ik heb daar al 2 keer gewoont, en het weer, de houding tov leven en de ruimte zijn top

Ik zou naar Portugal emigreren. Het tempo van leven is net wat relaxter als hier, maar je hebt ook wel grotere steden waar je kan werken etc. Je kan af en toe is bij je moeder op visite in Nederland en het is natuurlijk vaak lekker weer. Toch zou ik het niet zo snel doen. Heb vaak het gevoel dat de mensen die hier zo hard roepen dat het niks is en alles naar de k**t* gaat niet weten hoe goed we het hier hebben. Als ze dan gaan emigreren valt het vaak vies tegen hoe het in andere landen gaat en blijkt dat daar ook dingen zijn die niet optimaal geregeld zijn. Het is dus wel leuk om af en toe een beetje over te dromen, maar om echt de stap te zetten is het denk ik toch te goed hier in Nederland.

Ik zou naar Frankrijk gaan, ergens in een schattig dorpje in de bergen. Ik ben daar vaak op vakantie geweest en het is daar zo mooi! De natuur, de mensen zijn totaal niet gestresst zoals wel vaak hier in NL en het eten is daar echt geweldig!

Ik zou nooit, maar dan ook nooit uit Nederland gaan emigreren, maar dat is mijn punt. Als ik zou emigreren dan zou dat naar Frankrijk (Parijs) of Japan gaan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100