Nee, niet iedereen heeft een allergie.
WEETJE: Op basis van het aantal gebruikers van antihistaminica in 2008 wordt geschat dat ten minste 1,2 miljoen mensen kampen met allergische klachten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Veel mensen weten niet dat ze een allergie hebben, je moet met een stof waar je allergisch voor bent in aanraking zijn geweest, om dat te weten. Als je geen vis lust, dan zal je niet weten dat je allergisch bent voor schaaldieren, kom je niet in aanraking met nikkel, dan zal je nooit weten dat je daar allergisch voor bent, kom je nooit buiten, dan zal je niet merken dat je zonneallergie hebt. De cijfers van gebruikers van antihistaminica zeggen dus niet zoveel. Ook worden niet alle allergieën behandeld met antihistamine.
Gelukkig heeft niet iedereen een allergie. Het is wel zo dat iedereen allergisch reageert op zoutzuur.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft iedereen een (of meer) allergie(en), alleen je leeft niet lang genoeg (of op de 'juiste' plek) om het stofje of datgene waar je allergisch voor bent tegen het lijf te lopen.