hoe ken dat ik geen puisten meer heb in Turkije?

Ik ging in de kerstvakantie naar Turkije, ik heb puisten en in Turkije verdwenen ze opeens, maar toen ik weer terug kwam in Nederland. Waren mij puisten weer terug gekomen. Ben ik allergisch ofzo?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
voeding, stress, zonlicht, .. ?

Het beste antwoord

Je bent op vakantie, dan is er ander weer, je hebt minder stress, je eet anders, je slaapt anders.
Allemaal factoren die van invloed kunnen zijn. Vooral je voeding en verminderde stress denk ik.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het stuk over stress is niet waar. Als je op vakantie bent heb je juist meer stress dan je normaal hebt (komt door een compleet nieuwe omgeving en door het loslaten van routines). Wat ik zou denken is dat het misschien aan de lucht kan liggen, warmte en aan de voeding
Antoni
9 jaar geleden
Ja, vakantie zorgt ook voor enige stress, maar over het algemeen toch voor minder stress dan werk of school: tijdens vakanties heeft men immers minder verplichtingen dan tijdens het dagelijks leven, dus minder stress.
Ritsuka
9 jaar geleden
Het hele reizen er naar toe geeft wel stress, maar als je eenmaal op je vakantie bestemming bent heb je over het algemeen niet veel stress meer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beetje laat, maar oke :D

Andere antwoorden (2)

Ik heb het ook altijd als ik op vakantie ga naar een warmer land. Dat komt doordat de lucht daar droger is en de warmte van de zon. Daardoor drogen ze uit volgens mij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In Turkije is de zon vaak aanwezig. Door de zon verdwijnen je puistjes snel. Als je in een zout bad of zo hebt gezeten reinigt die je puistjes ook een beetje. In Nederland hebben we niet zoveel zon, dus is de kans ook groter op puistjes.