Is het een goed teken dat na een trilplaat sessie alles jeukt?

Na een trilplaat sessie voor mijn buik van 3 keer 5 minuten jeukt mijn buik en is rood. Is dat een teken van verbranding of iets dergelijks?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.7K
Ritsuka
9 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/persoon-gezondheid/gezondheid/overig/vraag/287010/helpt-trilplaat-afvallen
Trilplaat werkt niet voor afvallen

Antwoorden (1)

De vibraties in combinatie met de oefeningen die je doet brengt de bloedsomloop extra goed op gang. Dit kan de jeuk verklaren en de roodheid.

Vraag even aan de instructeur of je de oefening goed doet en of er meer mensen met jouw probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn trilplaat staat thuis hahah