brood vast in keel wat moet ik doen?

Ik had gisteravond een kaiserbroodje gegeten,ik nam een hap van dat binneste zachte gedeelte had ik niet goed doorgekauwd, toen bleef het stukje eerst steken, toen nam ik een slok water en glee hij wel verder maar steekt volgensmij nog steeds vast in mijn en ben vanacht erg benauwd geweest ,ontbijkkoek proberen te eten watt ik niet wegkreeg een aantal lepels sla olie..Maar dat gevoel dat dat stuk brood vastzit heb ik nog steeds. Krijg alleen maar vvloeibaar eten weg, sindsdien heb ik ook veel pijn en steken in mijn oor, wat moet ik doen het was een behoorlijk grote hap.Moet iik naar de huisarts?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.1K
Reddie
9 jaar geleden
"Krijg alleen maar vvloeibaar eten weg" geeft aan dat je slokdarm vrij is. Door die grote hap is hij wat opgerekt geraakt, en dat voel je nog.
Gaat vanzelf over. Eigenlijk niets aan de hand, wel vervelend.
Ritsuka
9 jaar geleden
je kunt in elk geval gewoon drinken, dat is goed.
Vermoedelijk gewoon nog wat gevoelig, wacht het nog even af.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even langs je arts gaan . ALS het zo blijft ( voelt ) misschien iets in je lucht pijp . Of ?

Antwoorden (1)

Als je dat niet al hebt gedaan (via een HAP bijvoorbeeld) zou ik dat zeker doen. Misschien dat je met goed hoesten het voor elkaar krijgt het stukje los te krijgen, maar als je niet kan eten en last van pijn hebt zit er niks anders op. Hopen dat het vanzelf oplost is geen optie denk ik. Zelf van alles proberen lijkt me ook geen goed idee.

Toegevoegd na 8 minuten:
HAP = Huisartsenpost