Waarvan krijg jij stress?

Van tentamens, relatie problemen etc......
tell me

Weet jij het antwoord?

/2500

Van domme mensen op het werk.

ik werk op onregelmatige basis en dat kan soms voor stress zorgen. bijvoorbeeld wanneer diensten veranderen waar ik niet op gerekend had en daardoor prive afspraken moet verzetten.

Mensen die het leven te serieus nemen.

Stress krijg ik van geleefd worden. Van gedwongen worden mijn eigen voorkeuren opzij te zetten ten gunste van andermans voorkeuren. Begrijp me goed, soms is dat nodig, en dan ga ik daarin mee. Dan is het toch weer mijn eigen voorkeur. Als het consequent gebeurt, krijg ik stress.

Stress van mijn studie. Maar stress is (in een bepaalde hoeveelheid) wel gezond dus ik zit er niet mee ;)

als mijn familie te hard aan me trekt en verwachtingen heeft waar ik niet aan wil voldoen

Angst geeft stress, angst is contractie... Liefde geeft ontspanning, liefde is expansie... Dus alles wat contraheert, is angst, is stress, al het andere maakt lenig, laat los, is onbevreesd, vrij en veilig... dank je

Bumperklevers en andere gekken op de weg. Oh ja, en van de tandarts.

Wanneer ik het gevoel krijg dat ik de controle verlies, langer dan heel even.

Ik krijg stress van de ondragelijke spanning of mijn antwoord de moderatie zal doorstaan of niet.

Bij de momenten waarop ik mijn hoofd er niet bij kan houden en mij dat belet om de dagelijkse stress weg te werken, en dan stapelt de stress zich op en dan denk ik: ik red het nét niet, ik ga tekort schieten. En dat veroorzaakt nog meer stress.

van gezonde stress die te lang aanhoudt en negatieve stress wordt.

Ik krijg vooral stress door de gedachte dat ik meer moet doen of in kortere tijd dan ik denk dat ik kan... Of door de gedachte dat ik iets moet doen dat ik niet wil of kan...

van schreeuwende mensen. daar krijg ik echt zo de tiepuss van (tiepuss is een ander woord voor heel erg)

Bronnen:
rutger.

Ik krijg stress als ik het gevoel heb dat er dingen van mij verwacht worden die ik niet waar kan of wil maken, het gevoel hebben dat ik de controle over iets verlies zonder dat ik de tijd heb om er over na te denken of er bij stil te staan.

Stress krijg je van werk, mensen en relaties, kort gezegd situaties die je niet aankunt. Als je weet hoe er mee om te gaan, heb je geen stress, hooguit veel te doen, een druk leven of is het juist tijd voor jezelf (vakantie bv).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100