Dat licht er aan waarmee. Met wrijving kun je een hoop warmte opwekken, maar huid op huid zal echt zo'n vaart niet lopen. Dan moet je echt lang en hard wrijven en dan nog betwijfel ik het of het heet genoeg wordt om te branden.Je huid bevat namelijk heel veel vocht, dus dat kookt niet zo snel.
Maar als je een flinke glijder maakt met de motor, kan je huid door de wrijving over het wegdek wel degelijk flinke brandwonden oplopen !
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Door het licht van de zonnebank?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat weer lekker flauw oh zo perfecte Amadea. Echt heel erg fijn dat jij er bent om iedereen op zijn of haar fouten te wijzen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja, als we Amadea toch niet hadden.....dan zou niemand meer kunnen begrijpen wat er eigenlijk staat. ;-) Ik zie wel vaker kneiters van fouten over het hoofd hoor. Gelukkig ook bij een ander.
Ja, dat kan. Denk bijvoorbeeld maar eens aan bovenin het touw klimmen in de gymzaal en dan naar beneden glijden, daar kun je flinke brandwonden van op je handen krijgen,