Hoelang duurt mijn kneuzing?

Ik heb vandaag met hockey een bal keihard op mijn voet gekregen, en nu blijkt dat mijn voet gekneusd is. Enig idee hoelang deze kneuzing duurt?? Ik heb al paracetamol geslikt en dat werk redelijk.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
Direct insmeren met Arnicazalf, dat scheelt in de genezing en de pijn.

Het beste antwoord

Dat ligt eraan hoe ernstig het is. Meestal duurt het wel een week of 4-6. Als het echt ernstig is kan het langer duren. Ik hoop dat je daar wat aan hebt!