Dikke linker klier (keelamandel) met witte aanslag en een vleesige knobbel wat zou dit zijn?

Ik kreeg er 38 graden koorts van tussen (37,2-38 C)anders en slikken doet enorm veel zeer en hoofdpijn,braken (4xop 1nacht) en oorpijn wat zou dit zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Contact met je huisarts opnemen !
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ga er morgen naartoe maar eerst voor de zekerheid rondvragen zodat ik morgen niet verast gaat zijn
Ritsuka
9 jaar geleden
Goed zo, naar de huisarts
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het normaal dat er knobbels te zien zijn aan u keelamandelen?
Ritsuka
9 jaar geleden
ik ben geen arts, dus ik ga hier geen uitspraak over doen. Maar je ging toch naar de huisarts?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ga straks,nu dus

Het beste antwoord

dat klinkt als een ontsteking. Maar zonder het te zien is het lastig te beoordelen. Ga hiervoor langs je huisarts!