dat zijn er echt heel veel en er zijn zulke grote verschillen bij vrouwen is het wel meer dan bij mannnen en het zijn er soms wel meer dan 150 soorten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze kwamen uit op meer dan 150 verschillende soorten op de handpalm!

De samenstelling aan soorten vertoonde verschillen tussen verschillende personen, tussen linker- en rechterhand van dezelfde persoon, en tussen mannen en vrouwen.

Alhoewel handen wassen tijdelijk leidt tot een vermindering van het aantal bacteriën, herstellen de "eigen" populaties zich snel. Ieder persoon heeft zowat zijn eigen samenstelling aan soorten.
fremar