Is een stroomschok van mijn lader in het stopcontact slecht ?

Dat ding van mijn lader dat in de stopcontact zit is stuk, dat groene ding stak uit en ik raakte het perongelijk aan, ik voelde een stroomschok, ik ben bang dat er iets is dan met mijn gezondheid gebeurt

Weet jij het antwoord?

/2500

Heb je last van duizeligheid of misselijkheid? Want dan kan het zijn dat dit inderdaad gevolgen heeft. Wacht liever af tot morgen. Als je je morgen duizelig of misselijk voelt raadpleeg dan een arts want dan zou het medische complicaties kunnen voortgebracht hebben, anders hoef je je weinig zorgen te maken. Toegevoegd na 42 seconden: De kans op medische complicaties is echter zeer klein.

De vraag is wat je hebt aangeraakt. Als er geen stroom op die kabel stond heb je waarschijnlijk gewoon een statische ontlading gevoeld. Niets aan de hand dan. Als er wel een (gevaarlijk hoge) spanning op die kabel stond werd je geëlektriseerd. Het is dan heel belangrijk dat je zo spoedig mogelijk een arts raadpleegt. Ook indien je geen symptomen vertoond! Er kunnen namelijk best een aantal uren of misschien zelfs dagen zitten tussen de elektrisering zelf en de uiteindelijke gevolgen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100