kun je allergisch zijn voor zuurstof?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan was je nu al dood denk ik ;)

Antwoorden (2)

Nee dat kan niet, dan zou je niet levensvatbaar zijn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, voor zuurstof kan je niet allergisch zijn. Allergieën ontstaan alleen tegen eiwitten en zuurstof is simpelweg geen eiwit.

Dat je niet levensvatbaar zou zijn als je allergisch bent voor zuurstof (zoals bij het andere antwoord gezegd) is een foutieve redenatie. Als je niet levensvatbaar bent als je allergisch bent voor zuurstof dan moet die allergie immers wel eerst ontstaan zijn en dus zou dit een argument zijn dat zo'n allergie juist wel bestaat; ook al zijn alle mensen die eraan lijden al overleden/ nooit geboren.