Ik heb 1 trekje van een sigaret geprobeerd is dit schadelijk?

Ik heb vandaag 1 of eigenlijk 2 trekjes van een sigaret geprobeerd. Ik weet dat het niet
Slim is maar ik was gewoon nieuwsgierig. Een ding schilt ik vond het onwijs vies en heb mijn longen uit mijn lijf gehoest tot overgeven aan toe. (God straft onmiddellijk zeggen ze dan.) maar is dit nu heel erg schadelijk? Zijn mijn longen nu gelijk verpest of kan mijn lichaam alle schade weer helemaal herstellen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee dat is niet schadelijk. Je hebt een heel klein beetje troep in je longen gekregen. En die longen kunnen zich prima zelf zuiveren. Je lichaam is normaal gesproken prima zelfreinigend. Als je er niet te veel troep in gooit. Iedere dag in een grote stad tussen het verkeer wonen en leven is veel schadelijker dan een keer 1 of 2 trekjes van een sigaret.

roken is enkel schadelijk op een bepaald niveau. dat betekent dat je lichaam deze schade kan helen mocht je toch meer roken dan hangt de schade ook af van wat je rookt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100