Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kunnen je ogen weer slechter worden nadat je ze hebt laten laseren?

Als je je ogen laat laseren dan kan je weer gewoon goed zien. Maar kan het dan zijn dat je na een tijd weer een bril nodig hebt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is goed mogelijk! Ik heb mijn ogen nu 3 jaar geleden laten laseren. En heb het idee dat het wat achteruit is gegaan. Maar ik ga binnenkort even langs om het te laten checken. Na 2 jaar zou het opnieuw laten laseren mij 250 euro per oog kosten.

Wil er wel bijzeggen dat ik er absoluut geen spijt van heb! Het is zeker spannend maar zou het dus zo weer doen!

Mocht je het willen laten doen en twijfelen, ik heb er spijt van het niet 5 jaar eerder te hebben gedaan. Twijfelde heel erg en meerdere vooronderzoeken gedaan en uiteindelijk de stap genomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat klopt. Het ligt er wel een beetje aan wat voor sterkte je eerst nodig had. Hier iemand met een bijna "jampotbodemglazen" sterkte. Na 4 jaar helaas toch weer een bril, maar met aanzienlijk minder sterkte dan voorheen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding