pijn in rechter borst bij inhaleren wat kan dit zijn?

Als ik ademhaal en niet uitadem maar inhaleer dan krijg ik een grote pijnlijke steek in mijn rechter borst. Als ik mijn adem dan inhoud blijft het pijn doen maar met gewoon ademhalen heb ik heen pijn. Kan iemand mij vertellen wat dit zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan niemand met zekerheid zeggen op GV. Hier moet je mee naar de huisarts en wel zo gauw mogelijk. Het is waarschijnlijk niets ernstigs maar je moet er niet mee rond blijven lopen want dit soort klachten gaat meestal niet vanzelf over.
ronron1212
9 jaar geleden
Huisarts is het beste advies wij zijn geen dokter.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je dit al lang? Het zou een kou op een spier kunnen zijn. Ik heb dezelfde klacht wel eens gehad.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe zit het met de conditie? Wandelen of fietsen? Kan stress zijn. Als dat zo is dan kan een uur wandelen wonderen doen.

Antwoorden (1)

Waarschijnelijk groeit je borstbeen. Ik heb er veel last van gehad. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog kan groeien kan dat het zijn. Ik heb ook wel eens gehoord dat het met je middenrif te maken kan hebben, maar als je je er echt onzeker over voelt, ga dan maar ff naar de huisarts, dan weet je het zeker! Ik ben geen arts ;)