Waarom ben ik gespierd zonder te sporten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
tinus1969
9 jaar geleden
Genetische aanleg -er zijn ook mensen die ondanks veel sporten nauwelijks gespierd raken.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je een laag vetpercentage. Dan zie je de spieren die je hebt heel goed.
Dan ben je niet per se erg gespierd, maar er zit gewoon geen laagje vet overheen.

En ook al sport je niet, je kunt wel actief bezig zijn geweest. Sommige mensen krijgen heel snel spieren, zoek maar eens op endomorph, ectomorph en mesomorph. Het is een versimpelde weergave, maar geeft wel een idee van type lichaamsbouw die mensen kunnen hebben.
Ritsuka