kunnen honden de ziekte van Pfeiffer hebben?

Onze hond is sinds een maand erg energieloos. Bloeduitslagen wijzen uit dat de hond geen ziekte heeft. Maar dit levenloze gedrag moet een oorzaak hebben, want normaal was hij energiek en erg speels. Omdat deze vermoeidheid ook onderdeel is van de ziekte van Pfeiffer, zou het mogelijk zijn dat een hond ooo de ziekte van Pfeiffer kan hebben?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8.4K

Antwoorden (1)

Nee, een hond kan niet de ziekte van Pfeiffer hebben. Heeft de hond misschien kort geleden een teek of wespenbeet gehad, daar kan hij ook moe van zijn.