In de kraam gebruik ik altijd een oorthermometer, maar hij blijft te laag sinds kort . Zou hij geijkt moeten worden? En hoe of waar doe je dat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik neem aan dat je een profesionele oorthermometer hebt, bel het bedrijf waar je hem gekocht hebt en leg je probleem voor, zij weten vast wat te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou vragen wat het ijken kost,bij het bedrijf,anders kan je beter een nieuwe kopen,zal de kop niet kosten.
12 jaar geleden
Op onderstaande site een adres waar je de thermometer kunt laten 'ijken'
Dit is echter best kostbaar en er wordt ook geadviseerd dat het meestal goedkoper is om een nieuwe te kopen.
Alleen kan ik me voorstellen als er voor jou een emotionele waarde aan die thermometer is, dat je hem wil laten ijken.
Bijvoorbeeld dat je hem kado kreeg toen je de kraam in ging.