Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

confettihuid wordt erger?

Hallo ik heb last van een confetti huid vooral op mijn benen. nu merk ik dat het de laatste tijd steeds erger wordt. Mijn huid begint te schilferen en als er een klein velletje af is zit er weer een licht vlekje onder. Houd dit ooit nog op? wat kan ik hier tegen doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb geen antwoord maar ik had er nog nooit van gehoord. Na googelen zag ik dat dat het was wat ik op mijn bovenarmen en schouders heb! Niet ernstig hoor. Ik dacht dat het gewoon pigment puntjes waren. Weer wat geleerd, dank je!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk goed insmeren en zoveel mogelijk uit de zon blijven naar mijn weten komt confettihuid door veel zon gehad te hebben op je huid. Ik denk dat de vlekken blijvend zijn maar ik ben geen dokter natuurlijk

Misschien kun je beter naar een huisarts of apotheek om te vragen wat je hier mee kunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt! Ik ken ook iemand die dit heeft.
Genezen gaat helaas niet, maar het is belangrijk dat je zoveel mogelijk uit de zon blijft, want dit maakt het alleen maar erger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
met voor jezelf onbekende nieuwe vlekjes zou ik sowieso langs de huisarts gaan. Ook al denk je te weten wat het is, het zou zomaar iets anders kunnen zijn. Ik wil je niet bang maken, maar laat je toch even nakijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding