kan ik binnen 5 weken 10/15 kilo afvallen ?

ik ben 1,78 en ik ben 90kilo ik ga na de ramadan beginnen aan me 5weken schema 2keer per dag fitnessen en veel bewegen en elke dag 500push ups en elke dag 1200calo . ik sport al 4/5 maanden

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ben met het cambridge dieet in 6 weken 10 kg afgevallen, hoef je niet bij te sporten. Mannen vallen sneller af dan vrouwen dus dit is zeker haalbaar mocht je dat echt willen.

Als je echt ongezond bezig wil zijn dan kan het. Je zou dan bijna een halve kilo per dag!!! moeten afvallen. Als je 200 kilo weegt dan is het makkelijker om snel af te vallen dan wanneer je zoals jij 90 kilo weegt. De aanbevolen hoeveelheid calorieën voor een vrouw per dag is 2000. Een goede vuistregel is dat een calorie tekort van 3500 calorieën kan leiden tot een gewichtsverlies van circa een halve kilo. Simpel gezegd is het zo dat een halve kilo afvallen per week, 500 calorieën per dag minder vergt. Er zijn 2 simpele wegen om dit te doen: eet en drink dagelijks 250 calorieën minder en verband 250 calorieën door te gaan sporten. Alle voedingsdeskundigen raden aan om als je op dieet bent zo'n 1500 calorieën te nuttigen. 1200 is dan echt wel het echte minimale om het motortje te laten lopen. Zeker als je daar ook nog zoveel bij gaat sporten. Dan is het namelijk nog belangrijker om gezond te eten, omdat je lichaam meer energie verbruikt. Bedenk ook dat als je zoveel sport, je misschien niet zoveel in gewicht verliest. Je gaat namelijk meer spiermassa kweken. En spieren wegen nu eenmaal meer dan vet. Je zal dus wel in omvang afnemen maar minder in kilo's.

Je kan zeker binnen 5 weken 15 kilo afvallen. Je moet er alleen voor zorgen dat alles gezond gebeurt zodat je later geen last krijgt van jojo-effect, want dat zou natuurlijk heel vervelend zijn. Gezond eten is heel belangrijk, maar ook heel erg leuk. Zoek bijvoorbeeld gezonde gerechten op op internet, dan heb je een leuk effect en plezier van je dieet. Veel succes :) , Ariana

Bronnen:
http://www.dieet.nl/

geen brood rijs pasta of aardappels eten veel groenteen fruit en ongeveer 3 liter water per dag drinken, magere yogert in plaats rijst pasta aardappels goed bewegen geen suiker koek of snoep dan lukt het gemakkelijk

10/15 kilo afvallen in 5 weken is lastig. 10 kilo vet vertegenwoordigt namelijk 90.000 calorieën (1 gram = 9 cal), en je hebt zo'n 2000-2500 cal/dag nodig (minder als je lichaam in de spaarstand gaat wegens hongerdieet). Meer algemeen: mijd zoetigheid. Eet vlees, vis, ei, kaas.

Ik heb goed (blijvend) succes gehad met het 10 dagen dieet. Dat stelt dat mits je de regels strikt volgt je 10 pond afvalt in 10 dagen. Gewoon Googelen op 10 dagen dieet. Succes!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100