Omdat je pijn moet lijden om mooi te zijn :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de tandarts met zijn irritante haakje tussen je tanden zitten wroeten op zoek naar gaatjes. Daarnaast willen ze nog wel eens wat tandsteen verwijderen en al die handelingen irriteren je tandvlees en dat doet even pijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat een tandarts aan je tandvlees heeft zitten porren met een haakje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je pijn hebt als je naar de tandarts gaat, dan moet er meestal ook geboord worden etc dus dan heb je daarvan weer napijn. Overigens, ik ben ooit met zenuwpijn naar de tandarts gegaan, toen kreeg ik een wortelkanaalbehandeling en had ik daarna juist minder pijn.. .