ik ben gister op mn stuitje gevallen en heb er redelijk veel last van ik kon na mn val meteen weer lopen maar is er een manier de pijn te verlichten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

misschien is het gekneusd, maar dat weet je pas na een bezoek aan de dokter. En dat kan lang duren voor het over is. Bij thuiszorgwinkel hebben ze ringen om op te zitten, zodat er minder druk op je stuitje komt. Zwemband helpt ook wel, zou je eerst kunnen proberen, ik weet niet of de maten veel schelen
anneliez
9 jaar geleden
Ibuprofen al geprobeerd? helpt vaak wel ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gebruik voor kneuzingen Traumeelzalf.
3 a4 x daags er op smeren.
Bij gekneusde ribben, wat zeer pijnlijk is, helpt het ook uitstekend. ( eigen ervaring)
Pijn aan een stuitje kan dagen, weken, maanden en soms jaren lang duren.
Dus alles wat maar kan helpen is meegenomen.