Overlijd je als je rioolwaterdrinkt?

Sorry als ik u eetlust een beetje bederft heb, maar ik ben wel behieuw wat er gebeurt als je rioolwater drinkt.

Toegevoegd na 49 seconden:
Niet dat ik zelf een riooldrinker ben, nee dankje. Ik houd het liever bij schoon bronwater.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Of je overlijdt hangt af van je eigen gezondheid en die van degenen die op het riool lozen. Je zal er vermoedelijk niet aan doodgaan, maar het is een prima manier om een paar heel vervelende infecties (met Escherichia coli, bijvoorbeeld) op te lopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hangt er van af wat de mensen allemaal hebben geloosd op het riool.