Is het bleken van de huid blijvend?

Hoi, ik heb een licht getinte huid en heb heel erg last van donkere oksels en andere donkere vlekken. Nu wil ik dit heel graag bleken zodat mijn huid egaler zal zijn. De middeltjes die er nu op de markt zijn, zijn erg prijzig vandaar mijn vraag of het een blijvend resultaat geeft of niet.

Bron:
www.huidbleken.net

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Amadea
9 jaar geleden
Als jij die plekken nóóit meer aan de zon blootstelt niet. Anders is er altijd kans op bijkleuring.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi, ja dat is inderdaad ook waar. Maar goed met je gezicht, hals en handen kom ik sowieso altijd in de zon. Ik gebruik nu ook een hoge zonnefactor, hopelijk werkt dit ook mee.

Het beste antwoord

Nee, het geeft geen blijvend resultaat.
In jouw bron staat dat duidelijk:
Het effect is meteen zichtbaar maar verdwijnt ook weer na 2 a 3 maanden.
..........en dan gaat het om een professionele behandeling in een salon.

De middelen die je kan kopen om je huid te bleken zijn bovendien vaak
heel schadelijk voor je gezondheid.
http://www.gezond24.nl/tv-uitzending/VARA_101320588/Zembla-De-Nederlandse-markt-van-de-huidbleekmiddelen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi, hartelijk bedankt voor je goede advies! Ik ga de uitzending vanavond bekijken, ben heel benieuwd!