Kan ik dit product (zie foto) nog gebruiken als het over de datum is?

Er staat op:
Ten minste houdbaar tot einde 11-2013

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is een vloeibaar product, en het is volgens mij ook al aangebroken. Ik zou het dan niet riskeren, een nieuw flesje kopen zal niet zo duur zijn.
Als het iets droog is, of het is nog volledig dicht, dan moet je gewoon even goed kijken en ruiken, en daarna een beetje proeven.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik lees nu de verpakking pas, foto stond op de kop. Het is iets met melkzuurbacterien, dat moet je niet meer doen.
Je weet niet meer hoe de samenstelling nu is, door blootstelling aan de lucht is de kans groot dat er nu andere bacterien bij in zijn gaan groeien.

Als het je om de spijsvertering gaat, kun je ook gewoon lijnzaad halen. Dat is 1,50 of zo voor een halve kilo. Elke dag 1-2 eetlepels door je yoghurt en klaar.
Ritsuka