Hoe kan je het beste omgaan gaan met gekruld haar, zodat het niet pluizig wordt?

ik heb sinds kort krullen door mijn medicatie, en heb eigenlijk mijn hele leven stijl haar gehad, maar nu weet ik niet hoe daar mee om te gaan, en moet deze vraag nou bij gezondheid of overig

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankjewel ik ben blij met het antwoord..

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
top bedankt

Andere antwoorden (7)

Ik ben zelf nogal verknocht aan wax om te zorgen dat m'n haar er niet uit ziet alsof m'n fohn ontploft is. Gelwax is iets minder hard en doet z'n werk ook goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik wat vet in de punten. Of een soort van vette wax.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt heel goede producten voor krullend haar.
Mij bevalt de lijn van Andrelon er voor erg goed.
Ik gebruik de shampoo er van om mijn haar te wassen en daarna de leave-in conditioner, die spoel je dus niet uit.
Succes

PS: Nog maar ff hier dus als antw, had hem per ongeluk bij reacties gezet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hold and care van Gliss Kur werkt perfect. Is niet vet en glanst erg mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naast gebruik van conditioner, het haar achtereenvolgens:
- wassen
- handdoekdroog maken
- kammen
- er schuimgel/mouse in doen
- natuurlijk laten drogen, dus niet fohnen
- daarna niet meer kammen of borstelen!

Je moet even uitproberen of dit bij jou en je haar past. Het is vrij eenvoudig, omdat je niets in model hoeft te fohnen, maar misschien wil je dit juist wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb natuurlijke krullen en om het pluizen tegen te gaan doe ik na het wassen een paar druppeltjes babyolie in mijn handpalmen en wrijf dat door mijn haar.Gewoon drogen hoe je het altijd droogt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een conditioner maakt het haar minder pluizig.
hopelijk helpt dat.
sterkte!