Hoe kom je het snelst aan alleen bij de benen?

Ik heb heel erg dunne benen terwijl de rest gewoon goed is. Ik eet heel erg veel maar ik krijg alleen een buikje. Mijn vraag nu is: hoe kom ik alleen aan bij mijn benen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Heel veel gaan eten lijkt mij niet zo gezond, je moet gewoon eten wat je nodig hebt. Als je je benen steviger wilt hebben, raad ik je aan krachttraining te doen. Veel trainen met je benen, dan kweek je meer spieren. Voldoende eiwitten eten op een dag (minstens 100 gram), en om de dag dingen als squats, lunges en deadlifts doen. Langzaam beginnen, gewichten opbouwen. Goed bekijken hoe je de oefeningen moet doen, vraag anders hulp in de sportschool. Toegevoegd na 5 minuten: Onderstaande is in het Engels, wel goede uitleg met filmpjes/plaatjes: the top exercises for complete leg development: - Full Back Squats - Total Leg and Total Body Development http://www.bodybuilding.com/exercises/main/popup/name/barbell-full-squat - All Deadlift Variations - Total Leg Development; depending on variation, different muscle groups are trained more or less - Regular - Quadriceps and Glutes, Hamstrings to a lesser degree http://www.bodybuilding.com/exercises/main/popup/name/barbell-deadlift - Snatch-Grip - Hamstrings and Glutes, Quadriceps to a lesser degree http://www.bodybuilding.com/fun/snatchgripdeadlift.jpg - Stiff-Legged - Hamstrings and Glutes, especially Hamstrings http://www.bodybuilding.com/exercises/main/popup/name/stiff-legged-barbell-deadlift - Romanian - Hamstrings and Glutes http://www.bodybuilding.com/exercises/main/popup/name/romanian-deadlift - Glute-Ham Raises or Good-Mornings - Posterior Chain Development (Hamstrings and Glutes mainly) http://www.bodybuilding.com/exercises/main/popup/name/glute-kickback http://www.bodybuilding.com/exercises/main/popup/name/stiff-leg-barbell-good-morning - Full Front Squats with Heels Elevated - Mostly Quadriceps Development; however, hamstrings and glutes are worked to a lesser degree; elevating the heels allows the quadriceps to be hit the hardest http://www.bodybuilding.com/exercises/main/popup/name/front-barbell-squat - Bulgarian Split Squats (Back Heel Elevated on a Bench) - Total Leg Development; hits the Vastus Medialis, Hamstrings, and Glutes the hardest http://www.bodybuilding.com/fun/images/2005/bulgariansplitsquat1big.jpg http://www.bodybuilding.com/fun/images/2005/bulgariansplitsquat2big.jpg Toegevoegd na 6 minuten: Dus niet gewoon veel gaan eten en niks doen. De goede dingen gaan eten (gewoon normaal eten, met af en toe een snack), voldoende eiwitten en kcal, en lekker sporten om je spieren op te bouwen. Toegevoegd na 9 minuten: rechterfoto is resultaat krachttraining, benen en billen veel verschil.

Dat is onmogelijk, je kunt niet alleen plaatselijk aankomen. Het enige wat je kunt proberen is stevige beensporten te gaan beoefenen, zodat je spierweefsel in je kuiten kweekt. Ga wielrennen, spinnen, veel rondjes draaien op de hometrainer, of dergelijke activiteiten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100