Ik ben gevallen op mijn elleboog en kan hem nu niet meer volledig strekken of buigen, wat kan er aan de hand zijn?

Ik ben onder volleybal verkeerd op mijn elleboog gevallen.
Het deed eerst heel veel pijn nu al minder, maar ik kan hem nog steeds niet volledig strekken of buigen.
Ik weet wel dat het een spiertje is maar meer weet ik ook niet.
Ik vind het best eng want hoe erg ik hem ook aan span ik krijg hem niet recht.
Ook als ik mijn elleboog toch per ongeluk heel snel even verkeerd draai ofzo voel ik een hele pijnlijke scheut er door heen lopen.
En als ik van iemand er een harde stoot tegen aan krijg doet hij ineens nog meer pijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pffff.... Dokter!

Het beste antwoord

Ik zou naar je huisarts gaan, het licht er aan hoe je bent gevallen het kan gekneust zijn of misschien wel gebroken en dan is het niet slim om er veel mee te bewegen!

Suc7
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankje voor snelle reactie, ik moest tegen een dikke mat oprennen die toen omviel en toen had ik mijn elleboog waarschijnlijk niet goed liggen waardoor hij erg raar terecht is gekomen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat klinkt niet goed,
het kan gewoon een pijnlijke plek zijn of een ernstig iets. I zou het echt niet weten misschien even naar de huisarts